مدیرعامل دیجیکالا رئیس کمیسیون ریتیل انجمن تجارت الکترونیک شد
کمیسیون ریتیل تک به منظور رفع چالشهای فعالان حوزه تجارت الکترونیکی در بخش خردهفروشی آغاز به کار کرد. این کمیسیون در راستای فعالیتهای صنفی و با هدف حمایت از کسبوکارهای آنلاین، به بررسی و حل مشکلات این حوزه میپردازد.
به گزارش خبرآنلاین؛ در راستای فعالیتهای صنفی و به منظور رفع چالشهای فعالان حوزه تجارت الکترونیکی در بخش خردهفروشی، کمیسیون ریتیلتک آغاز به کار کرد. در نخستین جلسه این کمیسیون، انتخابات برگزار شد و با رأی اعضا، مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجیکالا، به عنوان رئیس و مسعود شاهمرادی، مدیرعامل خانومی، به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند.
ماموریت کمیسیون ریتیلتک، افزایش شفافیت و بهبود فضای خردهفروشی در کشور است. این کمیسیون با تمرکز بر مسائل تخصصی مانند قاچاق و زنجیره تأمین کالا، تلاش میکند تا با ارائه راهکارهایی برای شفافیت در اقتصاد کشور، نظارت بر شیوههای اجرایی و اجرای قوانین، گامهای مؤثری در جهت بهبود فضای کسبوکارهای این حوزه بردارد.
اعضای کمیسیون ریتیلتک انجمن تجارت الکترونیک شامل شرکتهای دیجیکالا، تکنولایف، ترب، بانی مد، خانومی، ایمالز، باسلام و اسنپ شاپ هستند که در این کمیسیون فعالیت میکنند.
صنعت ریتیلتک به عنوان یکی از ارکان مهم تجارت الکترونیک، با رشد سریع کسبوکارهای آنلاین و بهرهگیری از فناوریهای نوین در حوزه خردهفروشی، نقش کلیدی در توسعه اقتصاد کشور و اشتغال دارد. انجمن تجارت الکترونیک تهران با رویکرد تخصصی خود تلاش خواهد کرد تا با مشارکت در تدوین قوانین و نظارت بر مجریان، نقشی مؤثر در این حوزه ایفا کند.
بیشتر بخوانید:
- افزایش معافیت مالیاتی حقوق به ۲۴ میلیون تومان | پیشنهاد وزیر اقتصاد
- حضور گروه مپنا در نمایشگاه کار دانشگاه تهران
- لغو همسان سازی حقوق بازنشستگان | دولت لایحه متناسبسازی را پس گرفت